Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

15 grudnia, 2021 0 przez Redakcja

Gadżety reklamowe to bardzo szeroka kategoria przedmiotów, które firmy prezentują swoim pracownikom oraz klientom. Wśród najpopularniejszych typów gadżetów reklamowych można wymienić elementy ubioru (bluzy, koszulki, czapki z daszkiem), a także akcesoria biurowe (pióra, długopisy i nie tylko).

W ostatnich latach, wraz z powszechnieniem sprzętu elektronicznego i obniżaniem się jego cen, coraz częściej firmy stawiają również na takie gadżety, jak pendrive’y czy powerbanki. Można się zastanawiać, po co w ogóle takie gadżety się tworzy i rozdaje? Co można dzięki temu zyskać i dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe? Tłumaczymy!

Gadżety firmowe mają dużą wartość marketingową

Chcielibyśmy w tym artykule rozważyć dwa scenariusze: pierwszy przewiduje rozdawanie gadżetów marketingowych klientom (obecnym bądź perspektywicznym), drugi zaś pracownikom. Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, aby obdarowywać obie te grupy, natomiast zalety takich rozwiązań nieco się różnią.

Jeśli chodzi o potencjalnych klientów, to przekazując im swoje gadżety marketingowe, nawet te najprostsze i najmniej wartościowe (na przykład długopisy), możemy zaskarbić sobie ich sympatię. Co więcej, jeśli podarujemy im coś rzeczywiście użytecznego, z czego będą później korzystać, często będą widywali nasze logo i nazwę przedsiębiorstwa, a więc będzie bardziej prawdopodobne, że skorzystają z naszych usług.

Dodatkowo, taki gadżet będący w użytku może dostrzec inny przedsiębiorca i również zapamiętać nazwę firmy. Jeśli chodzi o klientów już pozyskanych, to przekazując im gadżety marketingowe, umacniamy ich lojalność i zwiększamy szanse, że pozostaną u nas na dłużej.

W odniesieniu do pracowników, gadżety reklamowe https://www.gadzetyreklamowe.pl/ są po pierwsze sposobem na podniesienie ich morale, a po drugie metodą na pasywną reklamę firmy. W przypadku, gdy pracownik faktycznie na przykład będzie nosił firmową bluzę czy czapkę po godzinach pracy, stanie się swoistym banerem reklamowym dla przedsiębiorstwa. Ponadto gadżet firmowy może być dobrym (i co również ważne, bardzo uniwersalnym) dodatkiem do przykładowo prezentu świątecznego czy urodzinowego dla pracownika.

Skąd wziąć gadżety reklamowe?

Obecnie istnieje wiele firm, które oferują przygotowanie specjalnych gadżetów firmowych za relatywnie niedużą opłatą. Zazwyczaj cały proces jest bardzo prosty – wystarczy wybrać interesujący daną firmę produkt i model, a następnie wskazać, jakie logo, napis czy obrazek ma się na nim pojawić.

Jednocześnie warto pamiętać, aby przy zamawianiu gadżetów firmowych postawić na zaufanych producentów, cieszących się dobrymi opiniami dotychczasowych klientów, tak, aby na pewno produkty miały wystarczająco wysoką jakość.