System rezerwacji online i strona www – must have w biznesie usługowym
27 lipca, 2021Wyobraź sobie sytuację, w której przykładowa studentka Julka po przeprowadzce do nowego miasta chce jak najszybciej odwiedzić salon kosmetyczny dla kobiet. Prawdopodobny mechanizm jej działania będzie bardzo prosty: znaleźć stronę internetową lub aplikację mobilną, zarezerwować wizytę przez Internet, zrobić przelew online, spakować się i pójść w wyznaczonym terminie. Szybko, łatwo, wygodnie – wszystkie dane są w zasięgu ręki.
Niedaleko nowego miejsca zamieszkania Julki zlokalizowany jest kilkunastoletni salon pani Joanny. I chociaż oferta usług jest rozbudowana, wejście zdobi znakomity szyld, a w skrzynkach wszystkich bloków znajdują się ulotki marketingowe, Julka nie ma o tym salonie pojęcia. Pani Joanna nie przepada za światem online, a tworzenie strony www wydaje jej się zbyt skomplikowane. Zamiast wynajmować informatyków, programistów lub innych specjalistów mówi, że woli cieszyć się tym co ma. Nie wie jeszcze, że niewielkim nakładem czasu i energii może mieć dużo więcej. Anię i kilkadziesiąt innych studentek, nastolatek, kobiet pracujących…
Wejdź ze swoim biznesem do świata Internetu
Świat online nie jest już światem alternatywnym. To odbicie tego, co dzieje się w rzeczywistości, dlatego biznesy (zwłaszcza małe i lokalne), które nie tworzą swojego miejsca w sieci, każdego dnia przegapiają szansę na bycie znalezionym i wybranym. Nawet jeśli stałe klientki pani Joanny polecą salon swoim koleżankom, część potencjalnych klientek – tak jak Julka – szybko się o nim nie dowiedzą.
Praktyki społeczne zmieniają się dynamicznie, więc jeśli źródłem informacji i decyzji jest dla użytkowników strona www, posiadanie jej trzeba uznać za podstawę działania firmy. Co więcej, jeśli ci użytkownicy oczekują prostych, niemal natychmiastowych zapisów na wizytę, to powszechna staje się rezerwacja wizyt online. Czy jednak rzeczywiście wymaga to zatrudniania informatyków i wydawania wielu pieniędzy?
Spełnij standardy prowadzenia biznesu z Calendesk
Na szczęście nie. Portal Calendesk umożliwia między innymi szybkie stworzenie strony internetowej za pomocą kreatora, zaprojektowanie aplikacji mobilnej, wdrożenie systemu rezerwacji i przelewów online. Nie trzeba więc posiadać specjalnego wykształcenia ani angażować zewnętrznych podmiotów, żeby nadążać za tym, czego wymagają dzisiaj klienci. Salony kosmetyczne, siłownie, ośrodki SPA, gabinety lekarskie, fryzjerzy, psychoterapeuci, korepetytorzy czy doradcy finansowi – wszystkie branże mogą skorzystać z pomocy Calendesk, bo wszystkie wybierane są tak naprawdę na podstawie danych dostępnych w Internecie i komfortu korzystania z oferty. Komfort ten nie zaczyna się dopiero w momencie przekroczenia progu lokalu, ale już w momencie szukania usługodawcy. Poza tym w Calendesk istnieje możliwość automatycznego:
- wystawiania faktur do płatności,
- generowania linków w Google Meet do spotkań online,
- wysyłania powiadomień do klientów poprzez e-mail, SMS lub push notyfikacje.
Calendesk zwiększa szansę na rozwój każdej małej firmy poprzez nowoczesne, proste rozwiązania. Te rozwiązania trafiają w sedno potrzeb klientów. Założenie konta jest bezpłatne, a wersja testowa obejmująca wszystkie funkcjonalności (także te, które są dostępne odpłatnie) trwa aż 14 dni. To dobry czas na wypróbowanie możliwości Calendesk i kreowanie wizerunku w sieci.